יום שלישי, 31 בינואר 2012

שמלות כלה?


שמלות כלה זה אחד מסוגי השמלות שנעשים בצורה הכי מקצועית שיש. שמלות כלה מתאפיינות לרוב בהרבה קפלים של בדים שיוצרים שמלה נפוחה, דבר האופייני לשמלות כלה בעידן המודרני ובעיקר בחתונות שאינן מאוד מסורתיות ובעלות שורשים ומנהגים היסטוריים, להם יש שמלות כלה בגזרות אחרות. אבל מי כמוך יודעת, שלבחור שמלת כלה זה הדבר הכי קשה בארגון לחתונה?

שמלות כלה יש בכל צבע אפשרי ובכל גזרה אפשרית, דבר הגורם לך להתלבט בין מבחר שיכול להגיע למאות של שמלות בסלון כלות יחיד. בגלל ששוק שמלות הכלה הוא מפותח כל כך, המחירים הם בהתאם ומתאימים לכל כיס. מי שתרצה שמלת כלה זולה יותר, יכולה לפנות לחנויות יד שניה או לסלוני כלות אשר מעצבים שמלות כלה פשוטות יחסית, שלא מצריכות שעות עבודה רבות כדי להכינן. שמלות כלה מעוצבות אישית לרוב יהיו יקרות, בגלל שהעבודה עליהן היא הרבה יותר מדוקדקת מאשר שמלת כלה שמעצבים על תבניות.

אז אנחנו מסכימים שחלק חשוב ובלתי נפרד מכל חתונה הן שמלות כלה, אבל עם נעלי כלה? נעלי כלה משתלבים היטב עם שמלות כלה. אם בא לך להשקיע בנעלי כלה, תדאגי שהשמלה לא תכסה את הרגליים שלך לגמרי, אחרת את נעליים נעלת לשווא. לגימורים אחרונים של ההופעה שלך ביום חתונתך, מומלץ לענוד עגילים ותליון מנצנצים ובוהקים, שיבליטו את נוכחותך. עגילים יכולים לעזור בהבלטת תווי פנים וגם צבע העיניים, במיוחד אם התאמת הצבעים מתבצעת בצורה נכונה.