יום שלישי, 6 במרץ 2012

צילום חתונה כמו פעם


אני חושב שאני יכול להגיד שאני זוכר את חתונת הוריי. זה נשמע מצחיק, אבל זה נכון. יש להם צילום חתונה שצפיתי בו, ואני עכשיו זוכר איך החתונה שלהם נראתה. אימי הייתה אז בהריון עם אחי שגדול ממני בשלוש שנים. אנחנו נוהגים לצפות בקטעי צילום חתונה זו מדי שנה; אנחנו עושים ערבים של נוסטלגיה וצופים בכל מיני סרטים משפחתיים אחרים ועוברים על כל אלבומי התמונות. הבנתי ששירות צילום חתונה זה דבר מאוד חשוב. הוא יכול להועיל בשמחתם של אנשים רבים בדורות הבאים. ההורים שלי עשו בחירה חכמה כשבחרו בשירות שכזה.

צילום חתונה של חתונת הוריי, אפשר לראות את החופה שלהם וכמה שהם מאושרים יחד. האורחים רוקדים, צוהלים ועושים רכבת; כמובן שהייתה הדודה שנענעה את התחת יותר מכולם. היו שלושה צלמים שביצעו צילום חתונה. הם צילמו תמונות לאלבום החתונה הגדול וצילמו תמונות למזכרת עבור האורחים. צילום חתונה של ההורים שלי הוא מאוד איכותי, וזאת בהתחשב כי בתקופה ההיא, מצלמות וידאו איכותיות היו מצרך מאוד יקר, אפילו עבור הצלמים שכל עבודתם היא צילום חתונה.

כשיגיע היום לארגן את החתונה של, דבר ראשון יהיה צילום חתונה ברשימת ההכנות. אני אדאג שיהיו עשרות צלמים אם בזה יהיה הצורך, כי לא בא לי לשכוח את היום המיוחל. אני רוצה לראות את עצמי ואת אשתי לעתיד, עומדים מתחת לחופה, את הדמעות בעיניים של אמא ואבא; זה הייחוד של צילום חתונה. איך כולם שמחים ומאושרים יחד איתי. אני לא מסוגל לתת לכל זה להתפספס אם לא יהיה צילום חתונה. הזדמנות כזו יש רק פעם אחת בחיים.