יום שני, 13 באוגוסט 2012

משתלה של פרחים


מה עדיף? קבל זר פרחים צבעוני עשיר, או מפעל? תלוי את מי שואלים. אין ספק פרחים גדולים ומרגשים וסידורי פרחים יכולים להאיר את כל החלל באור חדש וטבעי. לעומת זאת, עבור רבים, לגזור פרחים הם פשוט אינו פועל, או או לכל הפחות נחותים לדבר האמיתי – צמחים מטופחים אותם מגדלים לבד ולא של משתלה.

לגידול במשתלה יש גם יתרונות וגם חסרונות. כך, למשל, לגידול פרחים בתוך משתלה, ולשמור אותם קשורים לקרקע מבטלת את האפשרות של פרחים. בנוסף, טיפוח ותחזוקה של פרחים דורש עבודה. ראשית, לא לכולם יש את הכוח לצמוח שיח שושנים או ורדים, למשל. שנית, לא לכולם יש סבלנות לגדל שיח ורדים ליהנות פרחים. הנקודה השלישית היא כי על פי התפיסה החברתית הם זרי רומנטית, בעוד הצמחים לא. לפעמים נותן את הסיר עם מישהו או מישהי גם מעביר משהו מחייב יותר מבחינת תפיסת הזמן, לעומת פרחים אשר האחרון מספר ימים ברוב ספורים, צמחים יכולה להימשך חודשים ושנים.

מצד שני, אותם פרחים, יהיו אשר יהיו יפים, הם פרחים בעלי פסק זמן. מנותקים מהשורשים שלהם ואשר אינו מביא אותם לחיים. למרות שהם נחשבים רומנטית, אבל הם חולפים. לכן, כאשר רוצים לתת למישהו או מישהו מתנה של שמחה - מתנה המבטא שמחה וחיוניות, יכול להיות הבחירה המועדפת היא למעשה סיר של פרחים יפים, צמחים, אשר יכול לגרום גם שמחה העין והם מתחדשים.

קשה להחליט בין פרחים וצמחים? ביקור קצר בתוך משתלה יכולים לעזור לך להחליט. לחובבי צמחים, בקר הילדים הוא כמו ביקור בתוך משתלה, לגיוון ניסיון רב במקום מספק צבעים, ריחות, רגשות וכו', כאשר מאות זנים של צמחים מסוגים שונים היושב זה לצד זה. כמו כן, במשתלות אנשים להעסיק מומחים שיכולים לייעץ לך ולעזור לך לבחור את הצמחים המתאימים ביותר עבורך. כמו כן, הם יכולים לתת לך את כל המידע הדרוש לך, לגבי התנאים והטיפול הדרושים לצמח, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

בשורה התחתונה, הבחירה בין שתי אפשרויות תלוי בתנועה החלק המיועד לאדם טעם או טעם אישי. בסופו של דבר, המטרה היא לגרום למישהו אושר / ד. חוץ מזה, לא משנה מה אתה בוחר או מה אתה מעדיף, אין ספק פרחים וצמחים בעציצים, תמיד עדיף לקנות כאשר הם טריים מטופח, ישר מן הילדים, או במקום כמו חנות פרחים שמקבלת פרחים של משתלה כל יום.