יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

דרשות בווידאו!


אתר אינטרנט חדש ובו דרשות אמפי3 ותמונות של ציורים קלאסיים הוכיח פופולרי מאוד באתר. האתר כולל גישה ייחודית של דימויים דתיים ערבוב את דרשות ומצגות, ולאחר מכן שידור וידאו הדרשה רחוק ורחב באמצעות אתרי שיתוף הווידיאו. "הופתענו ושמחנו לראות את הוידאו הראשון של הדרשה שהשקנו צבר יותר 1000 צפיות בשני הימים הראשונים", אמר באתר של היוצר, קווין בנט, יזם אינטרנט באזור שיקגו. זה הדרשה היה לראות גם בתוך סין. כך שאנחנו יודעים שיש דרך להגיע למאות מיליוני בתי אב ברחבי העולם שם את הבשורה הוא מוגבל.

קומץ קטן של דרשות וידאו נצפו יותר מ -1,600 פעמים בחודש הראשון . דרשות זמינים גם כקובץ אמפי3 להורדה. החברה השיקה את הוידאו הראשון בדרשה 19 אפריל לאחר שמיעת דרשות באזור שיקגו שהרשימו אותו.  "שאלתי את עצמי אם הוראה כזו צריכה להיות מוגבלת ארבעת הקירות של הכנסייה", אמר. הכנסייה אומרת לנו להשתמש באינטרנט. יש לנו את ההפצה באמצעות אתר האינטרנט שלנו. כל אחד יכול לראות אותם חינם, אז בואו להדליק את העולם באש עם הבשורה", אמר בנט, שעבד בתחומי המקצועות ופרו החיים של יותר מ 25 שנים.

אחת הדורשים באתר הוא האב אנתוני ברנקין. הוא מקדם חזק את המיסה הלטינית בעיר שיקגו. הוא חוקר אמיתי, ובכל זאת הוא יכול לגעת בליבם של כולם עם מצגת פשוטה ומעוררת השראה של ההוראה הקתולית", אמר בנט. "התחלתי להקליט אודיו דרשות, ואז אשתי הציעה: למה דון אתה לא מאפשר לאנשים לראות משהו בזמן שהם שומעים את הדרשה?", נזכר בנט. לפיכך, דרשה וידאו נולד.

 תמונות כוללות אמנות קלאסית כי היא בתחום הציבורי, כמו גם תמונות שצולמו בתוך כנסיות. "אנחנו מקווים לשים כמרים אחרים באינטרנט, כמו גם ויקבלו מועמדויות כמו ראשי ארגונים". בנט יכול גם לנצל את מיזם חדש זה על ידי פרסום באתר