יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

אתם מתחתנים? מזל טוב!


אתם מתחתנים? מזל טוב! חתונה זה דבר מאוד מקסים וחלק בלתי נפרד מחייו של כל זוג. יום החתונה חייב להיות אחד הימים הכי מרגשים לאורך החיים, כמו יום הלידה של הילד הראשון שלכם ואולי הילד גם בלידת הילד השני והשלישי. חתונות תמיד היו מועד לשמחה לאנשים רבים, בהם קרובי משפחה, חברים וקולגות. יש בחתונה כוח עוצמתי שאי אפשר להסביר אותו, שיוצר זיכרונות המלווים אתכם לאורך כל חייכם. אין כמעט אף אחד שמסוגל לשכוח את יום חתונתו.

מתחתנים
כשזוגות מחליטים שהם מתחתנים, זה בוודאי רק לאחר שאחד מהם יכרע ברך.  לרוב מקובל שהגבר יציע את ההצעה. כשאישה מחליטה שהיא תציע נישואין לבן הזוג שלה, אפקט ההפתעה אפילו גובר, מהסיבה שהוזכרה במשפט הקודם. הצעות נישואין יכולות להיות מאוד פשוטות ויכולות להיות גם מאוד מושקעות. יש כאלה שילכו לפי הספר ויטמינו את הטבעת בעוגה במסעדה ויש אפילו כאלה שיפתיעו את בן או בת הזוג במתיחה מקורית. אם מתחתנים אז משתגעים עד הסוף, לא ככה?

הצעת הנישואין עברה בשלום, היא או הוא אמרו כן ועכשיו הראש מתחיל לפעול שעות נוספות, הרי צריך להתחיל בארגונים לחתונה. השלב הראשון הוא להחליט באיזו תקופה של השנה מתחתנים ובעיקר איפה יתרחש האירוע. כמות האורחים שאפשר לארח באולם האירועים תקבע כמה אורחים אתם יכולים להזמין לחתונה, לכן הדבר הראשון שתיאלצו לעשות הוא לעשות רשימת מוזמנים ולאמוד כמה כסף תצטרכו להוציא לפי כמות אישורי ההגעה לחתונה.

אחרי שהחלטתם איפה אתם מתחתנים, הכנתם רשימת מוזמנים סופית ווידאתם מי מגיע ומי לא, נשארו עוד כמה דברים "קטנים" לעשות. הכלה לעתיד צריכה לבחור שמלות כלה, איפור כלות, עיצוב שיער, נעלי כלה ועוד כל מיני דברים קטנים. החתן יסתפק בחליפת חתן. עכשיו בוחרים מוסיקה, קייטרינג, אטרקציות שונות והכי חשוב – מי ילווה אתכם לחופה!