יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

ארגון קייטרינג לחתונה


ארגון לחתונה קייטרינג לחתונה היא לא משימה קלה לביצוע. קייטרינג לחתונה הוא לא כמו בישול והגשה מזון למשפחה שלך. במקום זאת, הוא דורש תכנון מסוים כך שכל פרט חשוב כדי להפוך את האירוע חתונה מיוחדת שלא תישכח. למעשה, תכנון הקייטרינג במיוחד לכבוד האירוע עם האורחים הרבים ניתן הישג מאתגר, ולכן שכירת קייטרינג מקצועי הינה החלטה מצוינת לעשות. התאריך, השעה ואת סוג של החתונה, כמו גם את המספר המשוער של האורחים מידע חיוני אשר צריך להיות כבר התיישבו לפני מחפש הקייטרינג המתאים ביותר.

הקייטרינג צריך להיות זמין כדי לשרת אתכם ביום החתונה שלך. מספר אורחים יעזור הקייטרינג להכין כמות מספקת של מזון וכלי להיות מוגש ומשומשים בהתאמה. סוג של החתונה שלך יעזור לך ואת הקייטרינג שלך להחליט על מזונות ראוי לשרת ועיטורים לנצל. אתה צריך לעבוד עם הקייטרינג שלך לתכנן על שילוב הצבעים לפינת האוכל. צבעים נכונה ייתן את מקום האירוע ולהשתלב באווירה לאירוע שלך. אם יש לכם אורחים עם דרישות תזונתיות ספציפיות כמו סוכרת לבין צמחונים, לשאול את הקייטרינג אם מנות המתאימות לאנשים אלה עשוי להיכלל. אם אתם מתכננים לערוך חתונה ירוקה, לשאול את הקייטרינג להכין מאכלים העשויים כל המוצרים אורגניים ומקומיים.

יידע את הקייטרינג אם אתה גם לבחור לשרת מאכלים בריאים ומזינים. ילדים נמצאים במקרים כאלה, חתונה להיחשב כאירוע משפחתי. לכן מומלץ לספק מזונות הילדים יהיה מאוד נהנים. אתה יכול לשאול את הקייטרינג לשרת את עוף מטוגן וצ'יפס קלאסי או אתה יכול לשאול אם יש ילדים אחרים ידידותי פינוקים כי קייטרינג לחתונה יכול לספק זאת. מטפלת מזון אחרים עשויים להיות מוגש בפני האורחים ילדותית. מה בתפריט שבחרת, הייתם צריכים להיות מסוגלים למצוא אלכוהול ומשקאות אשר יתאים מזונות. אתה יכול לשאול את הקייטרינג למזון נאות התאמת משקה.

 הקייטרינג ישאל אותך מה הסגנון של קייטרינג אתם מעדיפים. יש לך אפשרויות שונות כמו קיוסקים, מזנון שירות מלא או מזון. במזנון, האורחים יכולים לקבל מזונות שלהם מהשולחן המיועד היכן כל המאכלים מוגשים, בשירות מלא, האורחים יושבים במקומות המיועדים שלהם מלצרים או עובדי לשרת את המאכלים אליהם. קיוסקים, מצד שני, הם המגמה החדשה ביותר בתחום קייטרינג לחתונה. אלה הם תאים קטנים או טבלאות התפשטה בכל רחבי החדר שבו אורחים יכולים ללכת ולטעום את כל המנות שסופקו.

אתה יכול גם לבחור מקום בטבלה ספציפית עבור מזונות. לדוגמה, שולחן קינוח או לטובת עם קופסאות נייר, מחרוזות סוגים שונים של ממתקים עשויים להיות מוגדר באזור אחד של המקום שבו האורחים יכולים לקבל ולסדר טובות משלהם החתונה. אתה יכול להיות גם אזור מסוים כמו בר היכן אורח יכולים לעשות משקאות משלהם קוקטייל או לשאול את העובד לבצע משקאות הורה שלהם או מזונות. ישנם רעיונות רבים שניתן לנצלם בעת תכנון עבור קייטרינג לחתונה. אתה יכול לבחור כל מה שאתה רוצה תלוי באמצעים שלך ואת הדרישות.