יום שלישי, 2 באוגוסט 2011

יום החתונה, יום קשה


כשכלה רוצה להתכונן ליום חתונתה, יש לה מיליון ואחת דברים לעשות כדי להיות מוכנה. היא צריכה לבחור שמלה מראש, להגיע למעצב השיער, למצוא מומחה ל- איפור כלות, לבחור את הנעליים המתאימות לשמלה ולבחור תכשיטים שיתאימו להופעה. בניגוד, בצד השני, החתן צריך לעשות תספורת כלה, לבחור חליפה ונעליים. זה שנים רבות שכלות משקיעות את כל מאמצן כדי להיראות "מיליון דולר" ביום חתונתן.

את הכלה מלוות החברות שלה והשושבינות שלה, ולפעמים הן אלה שמכינות אותה לערב המיוחל. איפור כלות ומעצבי שיער יכולים להסתכם במאות שקלים ולרוב חברה או שתיים יכולות לעצב שיער ולאפר את הכלה כמעט באותה מקצועיות. השושבינות צריכות להתכונן גם הן, והן לובשות שמלות זהות עם נעליים זהות.

ישנם הרבה אנשי מקצוע בתחום שמלות כלה או איפור כלות , לכן כדאי לעשות בדיקה נרחבת כדי להחליט במי בוחרים. כשבוחרים שמלת כלה צריך לדעת לבחור את מה שהכי מוצא חן בעיני הכלה מהקטלוג של מעצבת השמלות או סלון שמלות הכלה. איפור כלות בוחרים לפי דוגמאות, לפי עבודות קודמות של המאפר או המאפרת, כדי לדעת למה האדם מסוגל.

ההכנות לחתונה הן לרוב מלוות בעצבים ולחץ, לכן כדאי להתחיל להתכונן מראש מספר חודשים. בוחרים שמלה מבעוד מועד ובוחרים מאפרת שתדע מראש איך היא תאפר את הכלה, ואיך יראה השיער של הכלה ביום חתונה. לוח הזמנים ביום החתונה הוא אמנם צפוף, אך מה לא עושים בשביל החתן?