יום שני, 8 באוגוסט 2011

אחי מתחתן עוד מעט

 
אחי התארס לפני מספר ימים ורצה שאבוא איתו לבחור טבעות נישואין לחתונה שתתקיים בעוד כמה חודשים ככל הנראה. הוא עשה רשימה של כמה מקומות שמתחמים ב- טבעות נישואין ונסענו לבדוק את המקומות. כל כך הרבה טבעות נישואין או טבעות בכלל, לא ראיתי בחיים. אולי אלפים ראיתי. איך אפשר לבחור בכלל שתי טבעות מתוך כמו אין סופית שכזו של טבעות מכל הסוגים? העברנו כמה שעות בכל חנות ורשמנו מחירים וטבעות שאהבנו, כדי שבסוף נתייעץ ונחליט מה הוא קונה.

טבעות נישואין זה עסק לא זול. למרות שאפשר למצוא טבעות יחסית זולות למחירים שקיימים, רוב הטבעות נמכרות במחירים של למעלה משבעת אלפים שקלים ליחידה. למה אנשים מוכנים להוציא כל כך הרבה כסף על טבעות נישואין? אני כנראה בחיים לא אבין וזו כנראה הסיבה שאני גדול מאחי ב10 שנים ועדיין לא התחתנתי, וזאת בלי להזכיר שאני גם רווק. אחי חסך במשך הרבה זמן את הכסף לטבעות, וניסיתי לשכנע אותו לא להוציא כל כך הרבה כסף, אבל הרגשתי כאילו ניסיתי לשכנע קיר.

את הוצאות החתונה הבטיחו ההורים שלנו ושל הארוסה שלו שישתדלו לכסות, גם אני הייתי מוכן לעזור במה שאפשר – אחרי הכול את הכסף שלי עוד לא זרקתי על טבעות נישואין. את הטבעות שאחי קנה בסוף היו טבעות שאני בחרתי. הוא החליט שאני "מספיק טוב" בשביל לעזור גם בתכנונים של החתונה, אבל לא ידעתי אם אני רוצה לקחת על עצמי עול שכזה. אני לא רוצה להרוס חתונה.

בתקווה שאצליח לעזור ככל האפשר בתפקידי בארגון החתונה, התחלתי לחפש מידע באינטרנט ולקרוא על הכנות לחתונה של זוגות אחרים. התרשמתי וקראתי והחכמתי. אני מקווה שהכול ילך כראוי ביום הנפלא הזה.