יום ראשון, 14 באוגוסט 2011

איך ההורים שלי התחתנו


אני יכול להגיד שאני זוכר את החתונה של ההורים שלי. זה נשמע מצחיק, אבל זה נכון. יש להם צילום חתונה שצפיתי בו, ואני עכשיו זוכר איך החתונה שלהם נראתה. אמא שלי היתה אז בהריון עם אחי הגדול ממני בארבע שנים. אנחנו נוהגים לצפות ב- צילום חתונה זה מדי כמה שנים, כשאנחנו עושים ערבי נוסטלגיה וצופים בסרטים אחרים ועוברים על אלבומי תמונות. הבנתי ששהותו של צלם בחתונה זה דבר חשוב שיכול להועיל לשמחתם וליבם של אנשים בעתיד. ההורים שלי עשו נכון כשבחרו בשירות זה.

בחתונה של ההורים שלי, לפני 16 שנים, אפשר לראות את רגע החופה שלהם ואת כמה שהם היו מאושרים. האורחים רקדו וצהלו ועשו "רכבת", וכמובן היתה הדודה שנענעה את התחת יותר מכולם. היו מספר צלמים נוספים שצילמו את החתונה, חלקם צילמו תמונות סטילס לאלבום החתונה ואחרים צילמו תמונות למזכרת. איכות צילום חתונה של ההורים שלי הוא יחסית איכותי ביחס לתקופה בה מצלמות וידאו איכותיות היו יקרות ביותר. את השירות הזה הם קיבלו בחינם למען האמת, כי הם הכירו צלם חתונות שכזה.

בחתונה שלי ללא ספק יהיה צילום חתונה. אני אדאג שיהיו עשרות צלמים אם צריך, כי אני לא ארצה לשכוח את היום הזה. אני ארצה לראות את עצמי ואת אשתי לעתיד עומדים תחת החופה, את הדמעות בעיניהם של האורחים, את השמחה ואת ההילולה. אי אפשר לפספס דבר כזה והזדמנות כזו יש פעם בחיים, כי אני לא מתכוון להתחתן פעמיים. צילום חתונה הוא דבר נהדר וגאוני ואני שמח שהוריי עשו החלטה כזו.