יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

מתחתנים

החברים הכי טובים של מתחתנים! אני כל כך שמח שהוא הציע לה נישואין סוף-סוף, לדעתי הוא היה צריך לעשות את זה לפני הרבה זמן. הוא סיפר לי לפני חודש וחצי בערך שהוא מתכוון להציע לחברתו נישואין והוא ביקש ממני קצת לעזור בהכנות של המקום בו הוא הציע לה נישואין. הייתי שמח כל כך שהם מחתנים ושהיא אמרה לו כן. תמיד היה לי פחד שאם אציע נישואין לאישה שאוהב, היא תתמהמה לפני שתענה. נישואין זה לא צחוק וזה עסק שהולך להשפיע על החיים מהקצה אל הקצה.

מתחתנים רבים עומדים בפני הרבה דילמות והחלטות. הם צריכים למצוא גן אירועים, לשכור את שירותיו של קייטרינג, להכין רשימת מוזמנים (ובצער להחליט מי יבוא ומי לא), להזמין תקליטן ועוד הרבה והרבה דברים. אני מאמין ואפילו יודע, שכל אדם שחושב להציע למושא אהבתו נישואין, חושב על כל הדברים האלה לפני שהוא שולף את הטבעת מהכיס. הוא חושב על המסע הארוך שכרוך בארגון חתונה, האכזבות שילוו אותו לאורך כל הדרך וכמובן – המחיר של החתונה. לכן, ישנם מחתנים שמעדיפים לחסוך את כל ההמולה ועושים טקס קטן ופרטי.

ובחזרה לחבר – הוא התייעץ איתי לגבי התאריך שעליו הוא חשב כמתאים לחתונה, אבל בתקופה הזו מתחתנים הרבה אנשי והשכרת המקומות והשירותים יקרים פי כמה. שיכנעתי אותו שיחכה קצת אחרי התקופה העמוסה, כדי שיוכל לחסוך אפילו 50% מעלות החתונה. ככה זה כשמתחתנים – צריך לחשוב על הכל פעמיים, לחשוב שני צעדים קדימה ולחשוב איך לבצע את כל העניין על הצד הטוב ביותר. אבל ככה זה תמיד בחיים, לא?