יום ראשון, 10 ביוני 2012

טבעות נישואין זה נחמד


כפי שאתם מחליטים שעליו טבעות נישואין לך רצון האהוב שלך ללבוש סמל של אהבה נצחית שלך לזה שאתה עשוי להיות מעוניין עד כמה נוהג זה קרה ואת המשמעות האמיתית של טבעות נישואין.

הטבעת היא כמובן מעגל מסמל אינסוף, הסכם, הרמוניה, לידה מחדש ואת היקום. בימי קדם הטבעות היה קשור עם השמש והירח. הוא האמין כי טבעת יגן והיה שומר קסום, כביכול כדי להדוף את כל השליליות דרך ההמשכיות שלה. טבעות נישואין נחשבו קסום ו / או קדוש. האלים והאלות אפילו לבש טבעות כמו במיתולוגיה הבבלית בסיפורים על הטבעות של שמש ו מרדוך. הטבעות תמיד מזוהה עם קסם, גלגל המזלות, ואפילו יותר. גם היום, טבעת נישואין הוא האמין לקיים סוג של כוח, כי ניתן לראות כאשר כומר או הממשלה מברך את טבעות נישואין לפני חילופי זוגות אותם. מנהג זה מסמל את כוחות מגן על נישואיהם או איחוד.

עכשיו אתה בוודאי תוהה מדוע טבעות נישואין שחוקות על הקמיצה. ובכן, זה גם חוזר בימי קדם ושוב קסמים. כפי שאתה להתעמק בהיסטוריה של הטבעת החתונה והסיבה, היא ממוקמת על האצבע השלישית תוכלו להתפעל כמה האמונות. הנה כמה עובדות היסטוריות אחדות בדבר הקמיצה. בימי קדם, אצבע 3 שימש ליישם תרופות צמחיות לגוף כי היעילות של התרופה יהיה חזק יותר. האמינו גם כי העצב מן האצבע 3 הלך ישירות אל הלב, לכן על אצבע זו עונדים טבעות נישואין.

עם זאת אמר, אתה יודע עד כמה חשוב טבעת הנישואין כבר לאורך ההיסטוריה היא לא רק טבעת אלא שימש ההבטחה ואיחוד בין בני זוג. אז עכשיו הגיע הזמן לבחור טבעות נישואין הנצחיות שלך, זה לא רק המסמלים את האהבה שלך והמסירות אחד לשני, אלא גם לעמוד זמן לנצח, כמו האהבה שלך זה לזה.

כאשר אתה מתחיל לחפש באינטרנט על תכשיטנים האהובים עליכם תוכלו למצוא הרבה טבעות נישואין נפלאים וחלקם בטוח יהיה מחוץ לטווח מחיר שלך. מספר 1 מה שצריך לעשות זה לקבוע תקציב. לא משנה כמה אתה יכול להרשות לעצמך לבזבז, תוכלו למצוא את הסט המושלם של טבעות נישואין, כי יציג את האהבה שלך.