יום ראשון, 10 ביוני 2012

קצת על צילום אירועים


צלם לכל אחד יש שלו סגנון של צילום תמונות. לאחר שנים רבות של צילום, אתה בדרך כלל יכול לצמצם את טכניקות שונות וגישות לקטגוריות סגנון שונה. אני מצמצם את האפשרויות בארבעה פורמטים שונים של טיפוסי צילום אירועים, כי אנחנו מכסים. אנחנו מספקים צילום אירועים נוח לכל אחד ולאפשר לזוג לבחור איזה סגנון הכי מייצג את האישיות שלהם ואת כשרון אישי!

סגנון החתונה הצילום כרוך הצלם לא להיות מעורב כמעט כמו רגילה. מסופר כי התצלומים והדגש הוא הוריד את התמונות שהוצגו ותכנן טיפוסי. עם סגנון כזה של צילום אירועים, אנו נוטים לעמוד בצד ולירות מרקע, להיות כמה שפחות בולט. עם זאת, התמונות שאנו ללכוד את הצופה ממש שילוב של מה שקורה. אנחנו ללכוד רגעים טבעיים שקורים במציאות, ללא הגדרת טיפוסי מעלה פוזות תמונה. עם הסגנון הזה של הצילום, אנו רואים את עצמנו להיות מספרי סיפורים, צילום אירועים את הצופה באמצעות הסיפור של יום החתונה שלך. זהו פורמט הבחירה שלנו של צילום אירועים. אנחנו באמת נהנים למצוא את אותם רגעים מוגדרים בעלי חשיבות, כי לעתים קרובות לעבור במהירות גם על ידי לכידת אותם בתוך העדשה שלנו.


סגנון הצילום טבעות נישואין אמיתיים עם השם שלה - היא מתמקדת אלמנט של אופנה. כלות המבקשים חתונה תמונות אופנה שיש לנקוט לעתים קרובות בסטודיו פעם ספר מחוץ לירות חתונה רגילה ביום. זה מאפשר הצלמים לתכנן את הפגישה שילוב תאורה יותר וטכניקות יצירתיות. צילום אירועים בסטודיו גם מאפשר חופש הכלה יותר נעים לאופנה טיפוסי תנוחות (כמו את הידיים על הירכיים, הגב כפוף פוזה) יחד עם הבעה רצינית יותר אופנה כמו הפנים. שתי כלות וחתנים לבקש סגנון זה של צילום אירועים להוסיף משהו שונה דרמטית לאלבום החתונה שלהם תמונה.

שם נרדף שמו, סגנון זה של צילום אירועים כרוך מטנפים כביסה של שמלת כלה ללבוש לאחר מעשה. סגנון זה של צילום אירועים נקרא גם ירח דבש ללא חת, או רוק שמלה. בדרך כלל, כלות לבחור הזה אחרי כל מה של דבר להציע אלטרנטיבה יצירתית אחסון משם שמלה לחתונה שלהם, כי הם לעולם לא אלבש שוב פעמים רבות, כלות מרגישה שזה עוזר להם לשחרר את המתח העמוק מהחתונה. בסטודיו לצילום אירועים שלנו, אנחנו יותר משמחים לעבוד עם כלות מי רוצה זבל שמלה!