יום רביעי, 13 ביוני 2012

מה זה מעגל מתופפים


מעגל מתופפים כבר זמן רב מאז נוצר חלק בלתי נפרד של תרבויות אפריקה ומערב. הם כוללים אנשים משחקים מגוון רחב של התופים יד וכלי הקשה במעגל. מעגל מתופפים טווח בגודל, מתוך אלפי מוסיקאים לקומץ בלבד.

בדרך כלל, המתופפים מובילים יניחו את הקצב עבור המעגל לעקוב. מוזיקאים אחרים אז להצטרף, בעקבות עופרת שלהם. אלו סוגים של פעילויות נהדרות עבור הבאת אנשים מהקהילה יחד. חוגים גדלו בפופולריות כי הם מציעים שוויון - אין ראש או זנב, ואנשים בכל הגילאים והיכולות יכולים להצטרף. המטרה העיקרית היא לחלוק תשוקה למוסיקה וליהנות מקצב וזה דבר בו מעגל מתופפים מתמחה במיוחד.

ההצטרפות מעגל מתופפים הוא דרך מצוינת לבחון את היצירתיות שלך. על ידי לימוד כמה הערות פשוטות ולהתרכז תוך זמן עם עיגול גדול עבור הריכוז שלך לא מילוליים מיומנויות תקשורת. עם מעגל מתופפים אין דיבורים על מה שאתה תשחק באותו יום. הכל נובע פעימה אחת ואנשים להצטרף פנימה

אם אתם רוצים להצטרף למעגל מתופפים, קל מאוד. רבים מרכזים קהילתיים מקומיים יהיה מעגל מתופפים כל כך לעשות את המחקר. אם אין מעגל מתופפים באזור שלך, למה לא להתחיל אחד? לכסות אותו במתנ"סים המקומיים ולקבל קבוצה קטנה של אנשים. אתה יכול להתחיל רק עם כמה חברים - כל מה שאתה צריך זה מגוון של מכשירים אפריקה.

שילוב של תופים וכלי הקשה שונים יעזור להוסיף עומק מימד מעגל מתופפים כל. זה יהיה גם לפנות לאנשים בכל הגילאים והיכולות. אם הכלים משתנים, בכל פעם שאתה פוגש אתה תפיק צליל ההבדל. כל עוד אתה יכול להקים הדופק יציב עם תוף ההנעה גדול, או לייצר בקצב עקבי ויציב.

כמו גם להיות נהדר לפיתוח מיומנויות ולהרגיש חלק מקהילה, מעגל מתופפים משמשים לעתים קרובות טיפול במוזיקה. התחושה של להיות חלק מקהילה יוצרת בריאות בקרב השחקנים. חוגים תוף היו ידועים לסייע לנפגעי שבץ מוחי, סרטן סובל, אנשים מחפשים לפרוץ בהתמכרויות רק על מישהו. להיות חלק מקהילה עוזרת לאנשים להרגיש כאילו הם שייכים. זה בשילוב עם המיומנות מצאו חדש, הוא נהדר עבור כולם.