יום ראשון, 10 ביוני 2012

אני אוהב מסיבות רווקים


יש כל כך הרבה רעיונות של מסיבות רווקים טובות ומובטח לך לא לעשות חיים משעממים. מסיבת הרווקים קורה כאשר ראשון עומדת להתחתן וזה סוג של פולחן או טקס מעבר שבו אנשים רבים שעברו את התהליך לפני שהם התיישבו עם נשותיהם. לפעמים הכלה לא אוהבת את הרעיון שתחגגו מסיבות רווקים. מצד שני, יש חתנים שכבר מוכן גם להיות חשפנית וגם החברים לארגן מסיבה, הם מצפים יותר מאשר מזון ומשקאות.

ישנם אחרים מסיבות רווקים רעיונות שיש להם כל קשר לספורט. החתן וחבריו יכולים להיפגש להתחרות במשחקים שונים, כולל טניס, כדורגל, כדורעף, כדורגל, כדורסל, גולף ועוד. זה כולל תחרות קשה מאוד שבו החתן מנוטר במיוחד וצוותו כדי לקבוע את הביצועים שלהם. לא יכול להיות גם פעילויות חוצות למסיבות רווקים שבה רווק ובניו ללכת על קמפינג חיפושי ליער שם הם שרדו עם חברת בירה והרבה אוכל. ישנן פעילויות רבות אחרות, כך שניתן מתחייבים כולל קפיצות באנג'י רכיבה על אופניים מרוצי עפר, רפטינג הרשימה היא אינסופית.

רעיונות אחרים כלשהם של צד ראשון כוללים סיפור סיפורים מעניינים אהבה העבר ראשון הוא להכניס במקום לירוק בכל ניסיון יש להם זמן לצחוק בזמן מסיבות רווקים. רעיון נוסף הוא שיש ערב שבו הסרט החתן וחבריו ללכת לסרט טוב שבו הם מגיעים לדון בכל האירועים והם גם לדון בעתידה של החתן שם לעודד אותו ליהנות יומו האחרון כאדם חופשי. הם יכולים גם להחליט יש ערב פוקר שבו החברים מתכנסים יחד עם מזון ומשקאות לשחק פוקר שזה רעיון מסיבות רווקים מאוד פופולרי. רעיון נוסף הוא טיפול ביתי מסיבה שבה חברים מתכנסים לעשות דברים אחראיים כמו שטיפת מכוניות, תיקונים ביתיים וחובות רבים אחרים ממש לפני החתונה, אבל אלה מסיבות רווקים פחות פופולאריות.

מסיבות רווקים הרעיון הוא מועדף על רבים היא טיול הקזינו, שם הם יכולים להמר כל הלילה בנוכחות של משקאות ואוכל טוב. בדרך כלל, מסיבות רווקים לא באים כל יום, כאשר הם באים, חברים קרובים יהיה שם כדי לעזור לעשות את המעבר כפי מהנה ככל האפשר. כאשר המסיבה נגמרה, רווק יודע החיים לפניו לא בדיחה וכי הוא דורש מחויבות ומסירות עד הסוף. עם ההבנה הזאת, מסיבות רווקים ישמש רק חוויות מהנות כי והכלה עברו לפני שהם הפכו בעלים. לכו על הרעיון אתה חושב הוא יותר כיף ולפעמים אתה יכול לערבב שתי הפעילויות יש את הכיף האולטימטיבי.