יום ראשון, 10 ביוני 2012

מה זה בכלל אלבומים דיגיטליים


כאשר מדובר בתוכנה להכנת אלבומים דיגיטליים, ישנם מיתוסים רבים בנוגע אלבומים תמונות יצירת תהליך צלם מקצועי שלך רוצה להאמין. לעתים קרובות אנשי מקצוע אלו מחזקים מיתוסים כדרך למשוך לקוחות נוספים. מה הם השקרים הנפוצים ביותר על תוכנת אלבומים דיגיטליים?

מיתוס 1:
 תוכנות להכנת אלבומים דיגיטליים מורכבות במיוחד ורק צלמים מקצועיים עם התמחות ספציפית יכול ליצור איכותיים ספרי צילום.
האמת:
לא כל תוכנת אלבומים דיגיטליים דורשים אימון רב כדי להשתמש בהם ביעילות. עם כניסתו של הצילום הדיגיטלי, תעשיית התמונה משתנה לכיוון ידידותי למשתמש תהליכי יצירת האלבומים. המפתח הוא למצוא את התוכנית הנכונה.

מיתוס 2:
 רק צלמים מקצועיים יכולים ליצור באיכות גבוהה אלבומי תמונות, כי יש את המבט הזה יקר, יוקרתי ולהרגיש. אין חיתוך פינות כאן!
האמת
: כל אחד, גם אלו שאין להם ניסיון עם כלי עריכת תמונה, יכול לעשות כמה מלוא אישית ספרי צילום מדהימות, עם מגוון רחב של סגנונות כגון פשוטים מבריק אלבומים דיגיטליים בכריכה קשה לרבד או בעבודת יד מקוריים של ספרים בכריכה קשה עור.

מיתוס 3:
 מאז לעצב (הדפסה, כריכה, ועמוד עיצוב העטיפה) של ספרי התמונות שלך לוקח שעות מקצוע מיומנים לבצע, המוצרים הסופיים צריך לעלות מאות ואף אלפי דולרים.
האמת:
אם אתה יודע מה תוכנת אלבומים דיגיטליים בה אתה רוצה להשתמש, אתה תהיה בהלם עד כמה זול לייצר אלבומים דיגיטליים יכול להיות. מידע זה עלולה לחסוך מאות דולרים. למה לא להשקיע את הכסף הנוסף על דברים שאתה נהנה במקום?