יום רביעי, 20 ביוני 2012

תפירה היא תחביב נהדר


תפירה היא תחביב נהדר ללמוד. כאשר אתה לומד כישורי התפירה הבסיסיים, אתה יכול לחסוך לעצמך הרבה כסף. לאחר ללמוד לקרוא דפוסי תפירה, ניתן לצרף מחדש את הכפתורים, להתאים מכפלות שלך ולעשות בגד חדש חמוד.

רבים מאיתנו עשויים למדו לתפור מן האמהות שלנו או הסבתות. אולי אפילו למדתי לתפור בזמן שהיית בבית הספר התיכון, כמו שאני עשיתי. אם זו הפעם הראשונה שלך ללמוד תפירה, דרך מצוינת להתחיל היא על ידי מציאת דפוס קל.

תפירה קל לא לקחת רב. זו הסיבה שהם נהדר למתחילים. לאחר הכינו את החומר, הניח את דפוסי והחל תפירה, כל התהליך לא צריך לקחת יותר מכמה שעות כדי להשלים. דפוסים מסוימים אף כולל את פרק הזמן המשוער הנדרש כדי להשלים את הפרויקט. אף על פי בחירת דפוס מתחיל, אתה לא מוגבל רק עושה פריט לבוש. דפוסי תפירה פשוטים זמינים תיקים, טוטס, כריות, ציפות, ואפילו וילונות.

גם אם מעולם לא תפור לפני, לקרוא את ההוראות המופיעות על דפוסי יכול להיעשות על ידי מישהו.דרך מצוינת לבדוק את הפרויקט היא להפוך את הבגד המבחן הראשון. כך תוכל לעבור על ההוראות, לבדוק אם הן מתאימות ולראות אם אתה באמת אוהב את המוצר המוגמר לפני ביצוע התלבושת על החומר המקורי שבחרת.

תבניות פשוטות ניתן למצוא כמעט בכל מקום. חנויות מלאכה ביותר יש קטע עם דפוסי תפירה למתחילים.רוב, אם לא כולם, של יצרני דפוס יש דפוסי תפירה קלה, מהירה או פשוטה. גם אם אתה לא יכול ללכת לחנות כלי שיט, ניתן למצוא תבניות בעלות נמוכה ללא תשלום באינטרנט. במקומות אחרים כדי לחפש דפוסים הם חנות יד שנייה המקומי, חנויות קונסיגנציה, או אפילו בחנות התפירה המקומית.