יום שלישי, 19 ביוני 2012

תקליטנים זה אחלה


זו שאלה מעט אנשים חושבים לשאול תקליטנים. אם לא ראית תקליטנים בפעולה או לפחות על וידאו, איך אתה יודע שיש להם ניסיון להתמודד עם הקבלה שלך? רוב הפעמים, אם תקליטנים מנוסה קבלות פנים, הם יספקו הפניות אתה יכול להתקשר או לשלוח בדוא"ל, כמו גם תמונות של אירועים שהם מבודר. דרך נוספת לבדוק את הרקע של תקליטנים היא לראות אם יש להם עמוד המעריצים בפייסבוק או אתר אינטרנט. דף פייסבוק ייתן לך מושג איזה סוג של מראה שהם עושים על בסיס קבוע, מה אנשים אחרים אומרים על ההופעות, ואם תקליטנים הוא היוצא או כמו שמורות כמו שאתה רוצה שהם יהיו.

רוב התקליטנים בעלי ניסיון הקבלה החתונה יכול תקליטן גם את האירוע. כשאתם מבקשים תקליטן, ודא אדם שהוכשר על איך לעשות הודעות. אתה רוצה תקליטן שיכולים למשוך את תשומת האורחים שלך ללא מאמץ רב מדי יכול להפוך הכרזות שלכם בקול ברור, קל להבין. כמו כן, תקליטן שלך לעבור על כל הפרטים של הרגע האחרון (כמו ההגייה של השמות) לפני קבלת הפנים כדי לוודא את כל ההודעות נעשים למפרט שלך.

גם התקליטנים רבים אין ביטוח איבדו את פרנסתם ולעתים החפצים האישיים כמו בתים ומכוניות בגלל תאונות שניתן היה מכוסה על ידי הביטוח. ודא תקליטנים שלך יש ביטוח יכולה לספק מקור הצהרות בעת החתימה על החוזה. גם לבדוק עם המקום כדי לוודא שהם לא דורשים ביטוח לרשום אותם בתור מבוטח נוסף. במקומות מסוימים יספרו לכם על ביטוח חתונה יום, אשר בדרך כלל עולה בין $ 100 ל $ 200, תלוי מקום וסוג הקבלה נתקלת.

כאשר מחפשים תקליטנים זה חשוב לעשות את המחקר שלך לשאול את השאלות הנכונות. יש הרבה תקליטנים בחוץ כי להשתנות, מקצועיות וניסיון סגנון, מחיר ואפשרויות. החתונה שלכם הוא יום מיוחד, ואתה רוצה לוודא כי אתה שוכר בידור הנכון שמתאים לך. הדבר הראשון שאתה צריך לשאול את תקליטנים לחתונה הפוטנציאל שלך אם הם זמינים עבור תאריך החתונה שלך.מידע נוסף אתה יכול לספק את תקליטנים על החתונה שלך, מיקום, מספר אורחים, קו הזמן ומה אתם מחפשים, יותר טוב הם יוכלו לענות על שאלתך.