יום רביעי, 20 ביוני 2012

אחלה דשא


רוב העשבים מנוצל לשתילת הזרע דשא טפש בשימוש נופים דשא מוכן מפרידים בין שתי קבוצות גדולות. יש לך עשב חמים שלך העונה, כמו גם עשבים מגניב שלך העונה. עשבים העונה חמים להצליח שטופי שמש באזורים בהם האקלים חם, כמו ברמודה עשב, דשא זוסיה, וסנט. אוגוסטין הדשא. למעשה, עשבים כגון אלה הם ילידי באזורים הטרופיים של העולם, ואתה תמצא מספר רב של אלה עשבים הגדלים ברחבי האזור הדרומי בתוך ארה"ב

עשבים העונה מגניב לשגשג גם באור השמש, אבל לגדול גם באזורים שבהם הטמפרטורות נוטים להיות קריר. רבים מן העשבים הללו ניתן למצוא לעבר האזור הצפוני של ארה"ב, אך שונים מגניב דשא מינים העונה יכול לשמש יתר על זריעת דשא מוכן העונה חמים לאורך חודשי החורף הקרים.

זהו עשב עדין להב שגדל אג"ח במרץ מאוד על פני הקרקע באמצעות רצים משטח ואת קני שורש תת קרקעיים. כל הזנים דורשים הרבה שמש יש מחשוף עמוק. ברמודה הדשא נראה הכי טוב כאשר הצמיחה סכך מתוחזק היטב. בגלל הצמיחה נמרצת, דשא ברמודה הבצורת מאוד, חום, מלח, והתנועה סובלנית. ישנם סוגים רבים של שנזרעו ברמודה אבל כל זני כלאיים צריך לקום מן חלקי הצמח וגטטיבי .

הדשא זוסיה יכול להיות קשה לקבוע בגלל זה צמיחה איטית יותר ויש להם עונה ארוכה רדום, אבל הוקמה פעם, זה יכול לייצר שער נפלא בעל מרקם עדין של דשא מוכן. זה יכול להיות שהוקמה על ידי חלקים וגטטיבי וגם על ידי זרעים. זוסיה ביותר נתקל בדרך כלל הוא למעשה תחזוקה נמוכה דשא עשב אשר מרקם העלים דומה לאלה של עשב ברמודה וכמו ברמודה הדשא, טפסים קני שורש. לכסח את ¾ ל ¼ 1 ס"מ.

 זוסיה עלים וגבעולים חזקים ונוקשים המאפשרת לו להתמודד עם הרבה תנועה, כאשר הוא גדל גם בעונת הקיץ החמה. בגלל החום של זוסיה וסובלנות בצורת, מעט מים נדרש לו לגדול גם במהלך חודשי הקיץ. זה גוון יותר סובלנית מאשר דשא ברמודה אבל רק במקומות שהוא נשאר חם יחסית לאורך כל השנה. זוסיה הדשא מתאים היטב עם מדשאות תחזוקה נמוכות שבו להקמת איטי הוא לא חשש.