יום שלישי, 19 ביוני 2012

חופה מגניבה


זר של עלים או פרחים טריים ברחבי קצה החופה מביא אנרגיה בהיר לחלל את החתונה. זר צריך להיות די קל משקל. השתמש ענפים פורחים אור, פרחי בר, ​​או עשבי תיבול. אתה יכול להכין זר או מוכר הפרחים שלך לעשות את זה. גרלנד זמין גם הפרחים באינטרנט.

אתה יכול לעורר בעולם של סגנונות חתונה שונים בהתאם לסוגי הפרחים בהם תשתמשו בחופה ואלמנטים אחרים הזרים: ורדים, לבנדר שיק רומנטי עלוב, חמניות כפרי, גבעולי חיטה קשורים מכוסים במפות משובצות בסרט, פשוט פירות יער לבנים, או ורוד וכתום בהיר בשביל הכיף מלא. כדי לעשות את העבודה הזאת, פולנים שלך יצטרך להיות עוגן טוב לצרף את הזר, בין אם הכניסה בחלק העליון של החופה, אשר ניתן לקשור בחוזקה סרטים או חוט חנות פרחים, או עוגן.

אם לחופה שלך יש הווילון, כלומר, חתיכות בד תלויות בצדדים, כורכת זר מקוטב לקוטב מול הווילון יוצרת הגומלין ויזואלי מעניין של צבע ומרקם. זוהי גישה אחרת שעובדת הכי טוב עם אור די גרלנד. כדי ליצור חופה יפה, השתמשי בירק, פרחים, עלים או צמחי מרפא.  השתמשי חוט הפרחים לצרף את שני הקצוות של אורך של גרלנד אל ראשי מוטות סמוכים. בואו וילון זר על פניו של קרניז. לקבלת מראה רשמי יותר, להשאיר קצת זר תלוי בקטבים. את הקצוות של זר צריך לתלות נמוך במעט בנקודה הנמוכה ביותר של החופה

אם אתם מתחתנים מחוץ באביב, אתה יכול להיות בר מזל מספיק כדי להיות בטבע מרבד של פרחי פני שטח החתונה שלך. אם לא, להפיץ את עלי הכותרת שלך על הקרקע סביב החופה ואולי אפילו במעבר המוביל אל החופה. אתה יכול לפזר את עלי הכותרת לפני הטקס או לשלב אותו לתוך התהלוכה. מפזרים עלי כותרת של פרח הוא תפקיד גדול לתת אחד או שניים השושבינות צעירים או נערות פרחים.

לשקול בזהירות את הכיוון שבו אתה עוטף את זר או הרושם הכללי היה בסופו של דבר נראה לא מאוזן ולא רופף קצת. הגישה הקלה ביותר היא לעטוף את כל החלקים של גרלנד באותו כיוון - כיוון השעון או נגד כיוון השעון - סביב הקטבים.

לחלופין, להתחיל בחלק העליון של העמודים ולעטוף זר על שני מוטות שמאלה לכיוון השעון, ולעטוף זר על הקטבים הנכונים נגד כיוון השעון. בדרך זו, עיניו של הצופה נמשכים למעלה ממרכז החופה.