יום חמישי, 12 ביולי 2012

צילום זיקוקים


כולם אוהבים מופע זיקוקין נהדר ונראה כי הרבה אנשים לצלם בזמן שהם בתערוכה. הנה שאלה בשבילך. כמה תמונות גדולות של זיקוקים ראית נלקח על ידי אחד מחבריך או קרובי משפחה? אני בטוח התשובה שלך היא לא רבים. עכשיו, האם אי פעם תהיתם למה כולם לא צריך לפחות כמה תמונות טובות מאוד של זיקוקים?  אחרי הכל, ההופעות הן חינם והעם אשר נראה שיש מצלם תמונות כמו משוגע .אני מוכן לענות על השאלה בשבילך. זה בגלל הכנת התכנון מעט נדרש כדי להגדיל את הסיכויים שלך לקבל כמה תמונות יפות ממש תצוגת זיקוקים.

להשתמש חצובה: זה טיפ צילום זיקוקים חל בין אם אתה משתמש נקודת ולירות מצלמה דיגיטלית קומפקטית או מצלמה דיגיטלית SLR. הסיבה תצטרך חצובה היא כי עדיף לצלם זיקוקים במהירויות תריס איטיות .במהירויות תריס איטית לאפשר המצלמה לאסוף יותר אור מהמקום זיקוקין על רקע שמים כהים. כאשר המצלמה מוחזקת ביד במהירות תריס איטית משמש, התוצאה תהיה תמונה מטושטשת.

אם אין לך חצובה, מנסה למקם את המצלמה על משטח יציב כאשר לוקחים את התמונות. לפעמים, גם את הגג של המכונית שלך יכולה לעזור .תגיע מוקדם, טוענים נקודה טובה: אם יש לך זמן לפני ההופעה, זה טיפ צילום זיקוקים יכול להיות מאוד שימושי. כפי שאתה בוודאי יודע, מופעי זיקוקין הם בדרך כלל די צפוף, ואתה לא רוצה להגיע מעל ראשו של מישהו לקחת זריקה.

יש אנשים שאולי רוצה להיות קרוב הזיקוקים, אבל מבחינת צילום, עדיף להיות במרחק קטן מהמקום בפועל. עדיף להיות מסוגל לירות לעבר הזיקוקין ולא יורה ישר עליהם .כמו כן, אם הם לא בסדר עם הזיקוקים, ייתכן שתוכל לכלול קצת יותר יחידות הפורצים את התמונה. הבניין, מצבת זכרון, או קו הרקיע יחד עם התפרצויות זיקוקים עשוי להפוך את התמונות קצת יותר מעניין .זה תלוי בך כדי להחליט אם אתה רוצה דבר מלבד זיקוקין בתמונות שלך. עם זאת, לא משנה מה תחליט, לוודא שיש לך קו ברור של חזון לפני שאתם מתחילים לצלם את הזיקוקים.