יום שלישי, 24 ביולי 2012

שמלות ערב שמתאימות לכל אחת


שמלות הן אחד הדברים הכי חשובים לנשים רבות. החל מהשמלות הפרחוניות שהן לובשות בתור ילדות עד לשמלת כלה. יש שמלה לכל מטרה ולכל אירוע. ניקח לדוגמא שמלות ערב. יש שמלות בעיצובים רבים ובכל הגזרות שתתאים לכל אחת שתרצה ללבוש אותה. לאירועים מסוגים שונים תתאים שמלת ערב שונה. בין אם הולכים למסעדה או חתונה, יש סגנון מסויים שיתאים יותר ויתאים פחות. אם יש לך חוש אופנתי, את תדעי להתאים את עצמך לסיטואציה בלי בעיה.

שמלות ערב עוברות מהפך מדי שנה ושנה. כמו צורות לבוש רבות שהתפתחו רק במאה ה20, שמלות ערב החלו לקבל צורות מגוונות ושונות ולפעמים גם ביזאריות. במעמד השטיח האדום למשל, השמלה שכוכבת קולנוע תלבש מהווה עניין רב בקרב מבקרי אופנה ועורכי מגזינים בתחומי האופנה והרכילות. מזה שנים רבות ששמלות ערב שכוכבות קולנוע לובשות מהוות צו אופנה. הן בדרך כלל לובשות שמלות של מעצבים מפורסמים ולא כל אחת יכולה להרשות לעצמה ללבוש שמלות יקרות כל כך.

שמלות ערב זולות יכולות להיות גם כן יפות. הן לא חייבות תמיד להיות נוצצות ולהיתפר מהבד הכי יקר ואיכותי בשוק. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, כי אם תרצי לקנות שמלה שמאוד נוחה לך והיא גם יפה, המחיר שלה (בין אם הוא זול ויקר) הוא לא מה שצריך לגרום לך להתרחק ממנה. 

עולם האופנה לא מפסיק להפתיע בעיצוביו השונים והוא תמיד מחדש לנו משהו. בתי הספר לאופנה ועיצוב מתמלאים בכל שנה במעצבים ומעצבות אופנה שרוצים לעצב שמלות ערב או שמלות כלה ואולי גם להיות הדבר הגדול הבא בתחום האופנה.