יום שלישי, 24 ביולי 2012

מציאת שמלות כלה זה דבר כל כך מתיש


מציאת שמלות כלה זה דבר כל כך מתיש – זה פשוט לא יאומן! כל כך הרבה שמלות כלה אבל כולן באותו צבע וכולן מבחינתי נראות אותו הדבר. אבל אשתי לעתיד, חושבת אחרת. מבחינתה כל פיסת בד וכל חרוז משנים את כל התמונה וצריך להתחיל מחדש. החלטתי שאני שם לזה סוף ואמרתי לה שאנחנו הולכים למעצב שמלות כלה שיתאים לה בדיוק את מה שהיא רוצה, עם כל פיסות הבד והחרוזים שהיא רק תרצה. אז בסדר, זה קצת יותר יקר אבל זה חוסך טרחה מאוד גדולה ואני לא צריך לצאת מהעבודה כל חמש דקות בשביל זה.

שמלות כלה אמורות לרגש את האורחים ולהעמיד את הכלה ביום חתונתה, במין מעמד-על שכזה, שהיא מרחפת מעל כולם ומלאה באושר והתרגשות. את כל זה אני יכול להבין – אבל למה כל ההכנות ל10 דקות של התרגשות הן כל כך מעצבנות? כשאני הייתי צריך לבחור חליפת חתן, עשיתי את זה תוך חצי שעה, אחרי שלקחו ממני את המידות. אולי יש כאן הרבה פחות מה למדוד ולתפור להבדיל שמלות כלה, אבל זה אמור להיות פשוט מבחינתי. לא צריך להסתבך עם זה. יש דברים יותר חשובים בארגון חתונה.

אנשים שמתחתנים משתדלים להישאר בתקציב מסויים שהם הקציבו או הקציבו להם לשם ארגון החתונה וכל מה שנלווה לה. יש אנשים שמוותרים אפילו על ירח דבש כדי שיהיה תקציב לתוספות למיניהן למקום החתונה. יש דברים שלדעתי אפשר לוותר עליהם, כמו לימוזינה או זיקוקין. אלה דברים שמתאימים לשטיח האדום ולא לחתונה. הרי אין נשים עם שמלות כלה שמהלכות על השטיח האדום...