יום שלישי, 24 ביולי 2012

אני אוהב גני אירועים


מגיל קטן אהבתי גני אירועים. תמיד אהבתי מקומות פתוחים, עם מרחבים ירוקים אינסופיים, תאורה מנצנצת וכמעט ולא מסנוורת, ערוגות שמטפלים בהן כל יום ומה רק לו. גני אירועים לדעתי הם אומנות שיש להעריכה, כי צריך לדעת איך לעצב מקום יפה שכולם ירצו לעשות בו אירוע. רציתי פעם לעבוד ב- גני אירועים רק כדי שאוכל ליהנות כל הזמן ממקומות כל כך יפים, אבל הסתבר בסוף שלא היה לי זמן אפילו לצאת החוצה לנשום אוויר, כי כל הזמן תוזזתי במטבח ובמעבר בין מקומות.

כשהורי התחתנו, הם התחתנו על מדרגות העירייה מה שנקרא. הם הלכו לרבנות המקומית בעירם והתחתנו עם מסמכים. בחוץ כל החברים שלהם חיכו להם כדי שיוכלו להצטלם על המדרגות. ככה כולם היו מתחתנים, ובסוף מצטלמים כולם מחויכים ולבושים טיפ טופ. אין לי מושג אם זה היה גני אירועים אז או שזה היה פשוט עניין כספי – כי אחרי הכול זה כן יקר להתחתן בגן אירועים. אני ידעתי שאני אתחתן בגן אירועים, לא אוותר על זה אף פעם.

בנוסף גיליתי לאחרונה שיש לי קרוב-רחוק שבבעלותו גן אירועים. הוא בעסק גני אירועים כבר 30 שנה ורק עכשיו סיפרו לי. ממש התעניינתי באיך שנראה המקום, אבל התביישתי לבקש שיצלם לי תמונות, זה נשמע מאוד מטופש. תמיד חשבתי שאולי יום אחד אפתח גן אירועים משלי, שייראה כמו שתמיד חשבתי שייראה המקום המושלם, בו כולם ירצו להתחתן, לחגוג בר מצווה או פשוט ליהנות עם כל המשפחה. לצערי גורלי נגזר כבר קודם, ובכלל זה עסק יקר ואין לי מושג מאיפה אני אביא את הכסף.

נו טוב, זה מה יש. סה"כ עוד משהו קטן שאפשר ליהנות ממנו.