יום חמישי, 12 ביולי 2012

טבעות נישואין לחתונה


בארצות הברית ובבריטניה, נשים באופן מסורתי לבש טבעות נישואין הרבה יותר מאשר הגברים. הזמנים השתנו. גם גברים וגם נשים עכשיו ללבוש טבעות נישואין כאות נאמנות שלהם זה לזה. אבל למטרות חוקיות, כמה עיסוקים או משרות אוסר על לבישת טבעות נישואין בזמן העבודה כגון אלה עובדים במשטרה, שחקנים ועובדים חשמליים. יש אנשים להסיר את הטבעות שלהם לבטיחות או נוחות במיוחד אם האצבעות שלהם גדלה עם הזמן. אלטרנטיבה יכולה ללבוש טבעות נישואין כמו תליון על שרשרת שעדיין מתרגמת לנישואין אותו נדרים שבו אנשים לובשים את הטבעות על האצבע.

זה לא היה ברור מתי בפועל עבור שני בני הזוג ללבוש את טבעת הנישואין התחיל. מה ידוע עם זאת הוא המבוא של מודעות שיווק שמטרתו השימוש בו במהלך המאה ה -19. אבל גם אז, זה לא משך קבלת הקהל שימוש רחב. רק לאחר מלחמת העולם השנייה, כאשר בפועל החל צובר פופולריות ועד 1940, בסביבות 80% של חתונות ראו את חילופי טבעות נישואין בין זוגות נישאים. זו אכן קפיצה גדולה לעומת 15% בלבד אשר נהוגה לפני המשבר הגדול התרחש.

אחד נוהג ללבוש את טבעת הנישואין היא הצבתו בהמשך ההתקשרות כך על מה, זה אומר שהוא קרוב יותר ללב. מצד שני, אנשים אחרים ללבוש את טבעת הנישואין מעל טבעת אירוסין כי טבעת הנישואין כביכול יוצר חותם של מעורבות בחיי הנישואין. אחרים בוחרים ללבוש את הטבעות לבד כמו זה מצביע על המשמעות המיוחדת החיים הנוכחי שלהם.

טבעות נישואין הן בדרך כלל זהב שחוט עם מתכות, נחושת ובדיל ביסמוט לייצר מוצר יותר. טבעות מסוימים עשויים גם להיווצר מ סגסוגות לבן או פלטינה לתת ברק שונה. טבעות יהלומים צברה פופולריות גם כחומר עבור טבעות נישואין בשל התכונות הייחודיות שלה. זה זול, עמיד מגיע בצבע אקדח מתכת אפור. בשנים האחרונות גם קרביד טונגסטן עם שיבוצי פלטינה או זהב שימשו גם כחומר את טבעת הנישואין. חומרים פחות יקרים אחרים, כגון כסף ניקל ונירוסטה הפך חלופות טבעות נישואין. עם זאת, אלומיניום, הם כמעט אף פעם לא בזמן, כסף פליז ונחושת הם casted לעתים רחוקות כדי ליצור טבעת נישואין.

הסוג הנפוץ ביותר של טבעות נישואין היא טבעת זהב רגיל אשר מגיע בעוביים שונים קרט. נשים בדרך כלל מקבלים את טבעות צרות ואילו גברים מקבלים טבעת רחבה יותר לחתונה שלהם. טבעות אחרות יש עיצובים עליהם כל כך, כאשר הניח אור, טבעת משקף אותם לכיוונים שונים לתת להם ברק מסוים. הטבעת יכולה להיות גם שילוב של זהב לבן וצהוב כדי לשוות לו מראה ייחודי.