יום שלישי, 17 ביולי 2012

דפוס אופסט מול דפוס דיגיטלי


במשך עשרים השנים האחרונות תעשיית הדפוס כבר מתפתח בתהליך של העברת תמונות של טקסט מודפס צבע ועיצוב גרפי על נייר. הפופולריות של דפוס אופסט (רוטרי הזנת גיליונות) לוחץ ב בסוף 1950 היה של הטכניקה החדישה והטובה ביותר בתעשייה להביא איכות הדפסה מעולה במהירויות גבוהות. שלושים שנה עברו עד העולם לקזז הדפוס יתחיל מורפינג נאלץ לעידן חדש.

ההבדל בין הטכנולוגיות, עם דפוס אופסט, התמונה נשרף על צלחת ואז מועבר (קיזוז) על שמיכה גומי הרושם של התמונה כי היא לחצה על הנייר. עם דפוס דיגיטלי, תמונות מעוצבות באמצעות גרפיקה ממוחשבת שנוצר כי הם שתוכנתו המדפסת הדיגיטלית, בדרך כלל מדפסת הזרקת דיו שם חרירי ספריי זעירים משמשים להפיץ את הדיו על הנייר. עם מדפסות דיגיטליות ניתן לשחזר תמונות באיכות או לשנות את עיצוב וגרפיקה בכל עמוד.

עם הגעתו של המחשב השולחני לבין מניפולציה של הנתונים תוכניות, המגמה היתה להשתלט על תעשיית הדפוס לאט אבל בטוח לשנות את פניה של תעשיית הדפוס. חדשות טכנולוגיות דיגיטליות תציג טיעון מוחץ, כי את הטפסים הישנים של ההרכב (הדפוס) יהפוך טכניקה של יד 2.

יחד עם הטכנולוגיות המשתנות ואת ההמרה לדפוס דיגיטלי, הגיע עלייה חדה בפופולאריות של חברות קטנות הדפסה מהירה כגון סר ספידי, המציע ההתקדמות הוצאה לאור שולחנית, מהירות העברת נתונים ממוחשבים וממנה ללקוח העסקי מתקן הדפסה גבוהה מהירות לייזר הזרקת דיו למדפסות. מיקוד שירותי השיווק שלהם בעיקר עסקים קטנים, חברות הדפסה מהירה הבין עלייה בנתח השוק של הייצור של ריצות קצרות.

זה יצר שוק מתכווץ עבור בתי דפוס קטנים, בינוניים וגדולים עם הקו שלהם את ציוד ההדפסה היקר רעב ותחזוקה לקזז את המתקנים הגדולים את הבית עליהם. כמו כן, עלות לאדם אנרגיה משמש כדי לשמור על אלה מתגלגל לוחץ, מקשה להתחרות על הלקוח הקטן. אבל המדיום כדי ריצות גדולות, דפוס אופסט עדיין בשוק קיימא.

יחד עם הפניה למטה הפופולריות של העיתונות באה לקזז את קיומו מופחת של מיומנים מפעילים לחץ איסור לשון הרע. אם כי לא יהיה צורך במילה וגרפיקה מודפס במהירות גבוהה, בינוניים וגדולים בטווח לקזז ייצור הדפסה בזירה, עלות ותחזוקה של בתי בינוניים וגדולים דפוס אופסט בשילוב עם הלקוחות העידן החדש ההעסקה שלהם, בית מו"לים שולחניים ומעצבים גרפיים נראה את אותותיו בעולם דפוס אופסט עבור העסק בטווח הקצר.

היום, להעתיק המצלמה מוכנה ניתן להפיק במיקום הלקוחות נטען במהירות למתקן הדפסה מהירה. מסמכים וקבצים ניתן לשתף באינטרנט השינויים שנעשו במהירות ביטול טיולים יקרים למתקנים הדפסה. הפעם הכינו מופחת במידה ניכרת עם דפוס דיגיטלי בהשוואה לקזז מכונות הדפוס בכל תחומי פועל ייצור