יום שלישי, 24 ביולי 2012

אני אוהב קייטרינג


תמיד אהבתי לבשל. בגיל קטן גיליתי עניין רב בחיתוך ירקות ואף פעם לא נחתכתי. הוריי אף פעם לא היו מסוג הבשלנים שעושים ארוחות גדולות ואיכשהו תמיד מצאתי את עצמי מכין ארוחות פאר, ואני לא טוען שהם ניצלו אותי. החלטתי שעכשיו כשהגיע הקיץ, אני יכול לנצל את היכולות הנפלאות שרכשתי ולמצוא עבודה בתחום המזון. החלטתי למצוא עבודה במטבחים של קייטרינג, כי לדעתי שאם אני יכול לנצל את הכישורים שלי בצורה הכי טובה. מצאתי עבודה בקייטרינג לא רחוק ממקום מגוריי.

קייטרינג זה עולם ומלואו והוא שונה ממטבחים של מסעדות וכד'. שם אנחנו מכינים כמויות משולשות מכל דבר וצריכים לשלוט בהכנת עשרות מגשים בו זמנית, של פשטידות, בשר, סלטים ושאר ירקות. הרגשתי כאילו הגעתי למקום הנכון ומעולם לא חשבתי שאעבוד ב- קייטרינג או בכלל, שאעבוד בבישול. בישול תמיד נראה לי כתחביב מוגזם, אבל תמיד כולם אמרו לי שאני חייב לפתוח מסעדה בעתיד. למען האמת, את מה שאני מכין אני למדתי לעשות מספרים ותכניות טלוויזיה, ככה שאני לא בטוח לגבי היכולת שלי להסעיד אנשים בצורה עצמאית.

ה- קייטרינג שאני עובד בו מספק שירותים ל5 מסעדות שיש במרכז המסחרי בו אני עובד, וזה בשונה מקייטרינג עצמאי אשר מספק מזון לאירועים או קייטרינג שקיים בגני אירועים וכד'. אנחנו צריכים גם לעמוד בשעות של לחץ ואין מקום לטעויות, כי האנשים רוצים לקבל את האוכל שלהם מיד. אני מרגיש כאילו אני עושה ספורט כשאני מבשל. מזיע, מתנשף, בקושי עומד על הרגליים – ממש חוויה!